måndag 18 november 2013

IT HAS BEEN A LONG DAY

Hej bloggen!
Sent igen, satt i skolan till kl 5 och gjorde färdigt arbeten för en bildkurs jag går nu. Så det tog 4 timmar, som tur hade jag bra sällskap så vi kämpade på varandra trots noll motivation och extrem hunger :D Skönt att ha det undan! Och sedan jag kom hem har jag läst till biologi provet jag har på onsdag. Har nästan kommit igenom hela boken nu. Grejen med detta prov är att om jag inte blir godkänd, kommer jag inte heller få min vita mössa våren 2014 så ganska hög press.. Nå, jag kämpar på och gör mitt bästa! Ska läsa tills klockan slår 11 och så går jag och sover och gör resten imorgon så om jag inte hör av mig än så säger jag godnatt ♥ 


1. Drogar kaffe för att hållas vaken // 2. Dagens outfit // 3. Bästa katten i världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !