söndag 18 augusti 2013

WEEKEND FESTIVAL 2013

HEJ NI

Gissa vems dator som mirakulöst bestämde sig att det var slut på att stärva nu! JO MIN. HUR SKÖNT? Så ja, skolan har ju kickat igång och sådär ja ni vet blabla. Jag hoppar över det ni missat nu för det är verkligen inte nåt speciellt. BARA. det här veckoslutet som har varit helt förjävligt galet!!! Hra nämligen varit i vår huvudstad på WEEKEND FESTIVAL. Det var min första festival någonsin och jag kunde inte vara lyckligare. Jag har muskelvärk i hela jävla kroppen men det var fanimej värt det! Såg bl.a. Nause, Zedd, Example, David Guetta, Cazzette, Sebastian Ingrosso, INNA och armin van buren. Jag hade det bästa sällskapet och bjuder nu på ett collage jag slängde ihop men har filmat rätt mycket så tänkte klippa ihop lite och visa mer sen, hur låter det? 
 + denna bild från Ingrossos keikka som en kompis just skickade åt mej, skrattade så mycket eftersom jag inte visste att hon stått där elr något, TACK LARISZA :DDD (det är jag som sitter på axlarna alltså om nån inte förstod det.. :D)

Pussar och kramar till er som kommer och tittar in fast det varit så tyst här! KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !