måndag 19 augusti 2013

One of those days

Hej på er!

Stannade hemma från skolan idag. Kände att det var bäst så eftersom det är en av dedär sämre dagarna idag och skulle inte ha kunnat koncentrera mig överhuvudtaget. Jag försökte med alla mina fysiska krafter att stiga upp ur sängen när väckarklockan ringde men psyket sa helt ifrån. Gick helt enkelt inte. Dethär är väldigt jobbigt eftersom jag verkligen inte har råd att missa någon skola nu på sista året i gymnasiet men jag vet att jag måste vara beredd på såna här dagar. De kommer ibland och finns inget stopp på det. Men jag jobbar igenom det, och med alla fina människor jag har i mitt liv vet jag att jag kommer klara mig ur dethär, hoppeligen bara så snart som möjligt.
Ska redigera resten av bilderna från min och Matildas photoshoot i Oravais nu när datorn fungerar igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !