fredag 23 augusti 2013

Natural

Hej mina underbara!

Har nyss kommit hem från skolan och skall börja städa mitt rum. Kände mig inte så bra imorse så jag lämnade bort första timmen men var tvungen att gå på de andra eftersom jag hade övningar till skrivningar på båda lektionerna. Var hemma på hålblocket och lagade omelett till lunch, så skönt att inte behöva trycka i sig skolans äckliga mat. Blä.
Måste dessutom dela med mig att jag kom completely natural till skolan imorse. Utan smink alltså, för vissa är dethär en helt vanlig sak men jag brukade faktiskt känna ångest att gå in public utan smink. Men nu har jag överkommit det! Såklart jag trivs bättre i smink men det känns inte alls lika obehagligt som det gjorde förr, och det är en jätte lättnad! :-)
Tog några snabbisbilder med telefonen från dagens som ni får kika på, kvällens planer berättar jag mer om senare! Pussoch hej! ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !