söndag 25 augusti 2013

Fredag och Lördag

Tjenixxen!

Har varit i full gång hela fredag och lördag så har inte hunnit uppdatera. Ivarjefall kom Emppu och Camppu hit på fredag och vi lagade tortiljas, drack vin, sjöng singstar och bara talade. Riktigt mys ! ♥
På lördag drog jag först iväg till Hannes en sväng, catchade up drack kaffe och chillade ända tills han fick köra mig till Skanssi var Sebbe väntade. Vi åkte hem till oss och lagade mat, vilket inte gick sådär jätte bra..ehheh :D Sebbe fick ivarjefall sig ett gott skratt, jag är nämligen ingen höjdare i köket :D Han hann vara här endast ett par timmar som sög ju..:/ men den gullungen hämtade med sig 2 ursöta armband som han gav just före han skulle åka, vilket vart ju smart av honom, hade han tänkt att jag bara skulle släppa iväg honom då? :D Efter ett aningen utdraget hejdå åkte han ivarjefall :( Ja just det, vi hann ju inte laga videon heller.. Hade bara 2 timmar med honom och som sagt lagade vi mat och åt så det fanns inte så mycket extra tid efter det. Sorry! Hoppas ni förstår. 
Så slöade jag i nån timme tills jag och Hannes drog iväg och spelade biljard. Var så länge sen, och fast jag tycker jag blivit ens liiiite bättre lyckades jag vinna en gång av 3.. Fast egentligen vann jag inte eftersom när jag sköt in den svarta 8an så rullade också den vita bollen in. Men för att jag inte skulle känna mig såå dålig bestämde vi att min vinst räknades. Vid halv tio var jag hemma, talade med Freddu en stund och kollade sen på filmen ''Röda Vargen'' som är baserad på Liza Marklunds bok, med mamma. Efter den slocknade jag på fem sekunder med alla kläder, smink på mitt golv. Hehe, trött elr?

Idag tänker jag bara slappa, dra till stan en sväng för att fixa lite grejs, vi har ju nämligen en  birthday boy imorgon ;) och göra undan så mycket läxor jag bara kan inför veckan. Har inte några speciella bilder från v-slutet så bjuder på min senaste instagram bild på de fina armbanden jag fick av gubben min :) ♥


2 kommentarer:

  1. Du hänger konstigt mycket med Hannes...

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa kompisar brukar ju träffa varandra :D

      Radera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !