fredag 5 juli 2013

We are the crazy kids

Cä och Frip kom hit vid halv 4 och hjälpte mig och packa och det var sista gången jag såg dom på 1 månad :( kommer sakna alla nog.. Men vi hade i varje fall rikit kiva o catcha up lite va som ha hänt här i Åbo och vad nu annat eftersom t.ex Cassu har jobbat i högsåra de senaste veckorna så måste ju uppdatera vad som pågår här (; Så hjälpte dom mig packa också och Freddu satt på mina leopardklackskor och min läderjacka och såg riktigt fjortis ut så måsta ju fota runt lite då ;) Så drog vi alla tre till stan där frip lämna oss medans jag och Cassu sprang runt i butiker där jag köpte dte nödvändiga och Cassu bara köpte ;) haha. Nåmen nu lite bilder !

hörlurar från stockman för 19.90 € // Eyeliner från H&M för 3.95 € // mokkula, bredband utan simkort från stockman för 5€ ( så att jag kan blogga i frankrike) (;

Imorgon drar jag till ekenäs för natten! Men skall nog hinna blogga förrän jag far. Tar 17.00 tåget från åbo så (: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !