fredag 5 juli 2013

Rise and Shine

Godmorgon fina ! 

Jag borde vara vaken vid detta tillfälle eftersom mamma stuckit till jobbet kl 7.00, kanske sitter jag och äter frukost, kanske är på datorn, kanske sover jag, haha. Sista alternativet låter mest troligt. Tänkte tidinställaa ett inlägg så det inte blir alltför trög uppdatering och om jag skulle missa att blogga förrän jag far. Hoppeligen har jag också sovit i min egen säng. Det brukar jag inte göra nuförtiden. Somnar alltid på soffan nere eller någon annan stans i huset. konstig som jag är. Jaa kära läsare, inget vettigt har jag att säga men fick sån plötslig lust att skriva att. jo. moi, GODMORGON. Hoppas ni har en finfin start på dagen. Själv är jag lycklig som attan. pussokram

gårdagens outfit, från min instagram @ssofiaterese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !