söndag 9 juni 2013

''tjejkväll med Jonski''

Tjennaa!

Så igår vid fem tiden drog jag och Freddu oss iväg till butiken för att handla ingredienserna till tortilla som vi sedan fixade ihop åt oss hemma hos henne. När vi ätit oss mätta och fixat oss så drog vi till Raisio var vi sedan spenderade resten av kvällen hos katja. Vi grillade, pratade, skvallrade och bara tog det lugnt helt enkelt. Det var riktigt mysigt! Kul med lite omväxling ibland också ju :) Vid 11 tiden började vi alla dra oss hemåt dock eftersom vår ''host'' ville hinna till baren :D Och så fick jag ligga i Jessis mopobils baklucka från stan till Hirvensalo. Mysigt värre ;) Nu måste jag säga att jag känner mig ganska duktig för att jag bloggat. Men det kan vara för att dom gnällde på mig så mycket att jag måste lägga upp bilder hit så ;) Nöjda nu? ;D haha. 

Dom som var med var alltså Jag, Freddu, Jessi, Julle, Sockan, Katja och Jonski. 

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !