fredag 7 juni 2013

Livet ler

Hej söta !

Ber om ursäkt för tystnaden, har haft mycket pågång och samtidigt ingenting. Skrev igår de sista proven, drog till stranden med cnuth och på kvällen blev det grill med tjejerna hos mig. Efter x antal shottin så kan jag med säkerhet kalla dethär krabbisgatan 16 idag xD haha. Emppu och Heidi stack just och nu ska jag äta lite och sedan dammsuga hela huset. Det känns äntligen som sommarlov och jag har inga planer som är jätte skönt. Skall bara slappa och umgås med mamma och brodern när dom kommer hem ikväll. Behöver något lugnt nu. Hoppas ni alla fått en superskön start på er sommar, det har jag verkligen. Idag är en bra dag. Solen skiner och det känns som att i alla fall några pusselbitar fallit på plats. Kanske det är för att man har en sommarcrush, kanske är det det fina vädret, mina fina kompisar, jag vet inte. Men jag är just nu väldigt positiv inställd till allt. Hoppashoppashoppas dethär håller. Vill inte att sommaren någonsin skall ta slut !

6 bilder från min instagram @ssofiaterese
fick över 800 followers idag. Helt sjukt. Blir så glad ju :) keep on following ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !