måndag 27 maj 2013

Ledig måndag

Hello luvs !

Som jag har sagt, tror jag iaf, har jag inga fler prov nu på provveckan så är ledig till onsdag. Har dock inte gjort någonting idag. Är fortfarande sjuk som ett svin, snorar, hes, och stegring :( Blä, vill ju inte vara sjuk till avslutningen ! MEN imorgon skall jag i varje fall dra mig till skolan en sväng, lämna in lite arbeten och sedan på kaffe med gulle, har inte träffat Andy på evigheter nu igen känns det som. Men imorgon blir det av. Har saknar honom ju ! Så på onsdag tror jag vi får ut nå prov? Och så fick jag just en inbjudan till grill fest som vår elevkårsstyrelse ordnar på onsdag. Har inte bestämt mig om jag skall stanna hemma och friskna till eller sticka dit och festa ;) haha, får se hur jag känner mig imorgon.

Tänkte nu fixa mig, haha smart till kvällen, och svara på frågorna i en video, IGEN. Typiskt min tur eller vadå? Tänkte till och med filma med systemaren och se om jag får ihop det till något.

Sen något annat som har funnits i mitt huvud idag. FÖRÄNDRING. Jag är i desperat behov av en förändring. Något galet, det kan va en piercing, hårfärg, hårstil, whatevs. Anything really, i just need it okay? Om ni har nåt tufft förslag så låt höra !

bjuder på ett par trötta webcambilder så längeee 

1 kommentar:

  1. Klipp kort hår, typ lite kortare än ti axlarna, de sku passa!

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !