söndag 26 maj 2013

Här är jag, still alive

Nu fanimej ska jag ta mig i kragen och börja igen! Kom idag sent på kvällen hem efter en spontan resa till ekenäs och hesa! I ekenäs varr det en hemmafest på fredag där jag träffade seriöst så många snälla människor att jag e fortfarande helt chockad hur välkomnande och trevliga alla var :D SÅ KUL HADE JAG! Vill tillbaka nu genast men det går ju inte :( Har dock haft feber hela veckoslutet och har nästan ingen röst kvar efter allt härjande men det var det värt ! Jag berättar mer om allt imorgon. Kände bara för att berätta nu genast att nu ska det bli som vanligt, nästan, igen !

ps. Det bästa under veckoslutet var nog när en tjej som kallas för Alli, som jag aldrig träffat förr, berättar för mig att hon följt min blogg i nästan ett ½ år ! Är fortfarande helt förbryllad. Men så obeskrivligt glad. Gud så kul. hoppas du läser dethär nu ;)

Nu e de sovdags ju! pussokram. Råkade dessutom radera videon som jag svarade på frågorna till frågestunden så måste göra en ny. Tar en stund. Sorry luvs!

bjuder på 2 instagram bilder från idag ! 
Och jag gick just över 400 followers. sjukt ju ! 
keep it coming ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !