onsdag 10 april 2013

I'm sick and tired of being sick and tired

Alltså vad fasen är det som har hänt med mitt immunförsvar?? Vaknade av mig själv jätte pigg typ 4 på natten och ba aahh får sova några timmar till, så när väckarklockan ringde halv sju mådde jag helt för jädrans illa. Det var riktigt hemskt så fick stanna hemma idag då. Jihaa alltså, bra start på perioden. Måste i varje fall läsa franska läxa och fixa i mitt rum. Är bara så förbannat trött också. Åh.

Något positivt här emellan allt jobbigt. Pappa kommer hem idag, har saknat favoritpappsen, och varit superavundsjuk eftersom han har varit i Frankrike 4 dagar och jag fick inte följa med :( buhuu. Hoppas han har hämtat nåt fint hem till mig..heheh.

Nej nu måste jag rycka upp mig. Städa, läxor, äta kanske man borde också woops.. Jaa, alltå gör något vettigt nu sofia !! Blöh. Hoppas jag mår bättre imorgon. Pusspåer ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !