tisdag 9 april 2013

bussbloggning

Tjola!

Sitter som bäst i bussen påväg hem från första ordentliga skoldagen på lääänge! Skönt med bara 2 lektioner. Sov till halv tio som kändes något himmelskt skönt. Har varit mycket bättre dag än igår och bild timmen var bara skratt och hemska avmålningar :D har också fått tillbaka min plattång så kan gå till skolan utan hårångest igen :D känner mig på egobildshumör så kanske ja tar lite egoshoot ;) haha kommer ändå komma hem, koka kaffe, sitta på instagram, äta och titta på one tree hill resten av dagen. Så har mina senaste dagar sett ut. Är dock så taggad inför veckoslutet. Kan inte lyssna på annat än festmusik och ba peeeeeppppaaaaaa ! Det är 2 av mina pupuns födisfest på lördag så det blir party all night. Ajhhhhhh can't wait.
Nu kanske ni undrar varför jag inte bara väntar med att blogga tills jag kommer hem då ja kan lägga upp bilder, men grejen är den att jag kommer alltid hem i tanken att jag skall blogga nu, men så går det aldrig höhö. Så bättre än ingenting ;)

Ps. Jag älskar mina vänner

1 kommentar:

  1. SJÄLVFÖRTROENDE, KÄRLEK, HAT, HISS & DISS, ÅSIKTER, LIVET, PARTY PINGLA, KILLAR, TJEJER, MODE, INSPIRATION.

    KOM OCH LÄS EN AV DEVOTES STÖRSTA BLOGGAR!!

    LÄNKBYTE KANSKE? :)

    http://www.shouldyou.devote.se

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !