måndag 1 april 2013

Happy birthday pumpkin ♥

Idag 1 April till ära fyller en av mina tjejer 18.
Dethär är en tjej som jag kännt i åratal men först i gymnasiet när vi märkte att vi hade ett gemensamt intresse cigarettes..xd  började vår vänskap påriktigt. Bad things bring people together right? ;) haha. Emppu har också ett förjädrans bra sinne för kläder, mode, allt detdär. Hon ser alltid bra ut, vilket är jätte irriterande ibland, och är en omtänksam person som lyssnar. Jag har sån stor respekt för dig pimps, och idag, log jag när jag tänkte på något som hon hade diskuterat med en kompis, att dom beundrade hur jag bara kunde vara helt mig själv. Men vet du vad tjejen, du är en sån person som man kan vara sig själv med. You don't judge me when I do the most weird and stupid things. I love you honeybooboo ♥ Hope you have a lovely day and I'll see you soon !

puss♥

2 kommentarer:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !