tisdag 5 februari 2013

Then I realised the joke is on me

Jag är så jävla glad. VET NI VAD. Emppu skall åka till Thailand samtidigt som jag i december ! TILL SAMMA FREAKING STÄLLE. Alltså jag är så upprymd, vill bara att året går snabbt förbi. ! ALLT känns så mycket bättre just nu. Sommar sku de också få bli. Men jag fick ut hälsolära provet idag, det blev en plain 8 ! Nu ser jag ju att bara jag läser kan ja få ordentliga vitsord. Och jag satt ju i bibban hela provveckan med näsan i boken så ! Och dessutom har jag bestämt träff med Gulle på söndag så får se honom också :) På fredagen är det feist, torsdag är det ansiktsbehandling. AH. Jag ser fram emot denhär veckan. Fast mina timmar är helt sjuka i huvudet. Men, what can you do :) Är så pepp :) 
ska gå ut en sväng och så fortsätta med klädskåpet som står uppochner. puss hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !