torsdag 7 februari 2013

Hektiskt värre i hirvensalo hoods !

Tjäanre!

Idag har jag haft skola från 8-2, ansiktsbehandlig från halv tre till typ halv fem hehe. Det var min gudmor som gjorde så vi gjorde lite extra grejer som att färga ögonbrynen och så sminkade hon mig lite efteråt ;) Var hemma typ halv sex och har ätit och städat rummet. PUH. Måste ännu testa kläder inför festen imorgon och fixa allt helt klart. Kommer typ just och just hinna hem imellan skolan och festen så :D No time for chillin''''!!

Fredagen kommer alltså bestå av skola från 8 till 2, så följer gammeldans efter det till kl x. typ halv 5? Så ska jag hinna fixa lite drinks och nytt smink och skit inför gammeldansen SOM ÄR OM EXAKT EN VECKA OMG. Så om jag har tur hinner jag med 17.10 buss hem. Och då är jag hemma typ halv sex. Festen börjar 7. OJOJ. Hektiskt ;) Men ja gillar det. höhö. No time to think xD Och imoron tar vi ! Känns som jag inte festat ordentligt på suuuper länge !! WIHUU

Om ni har tur kanske jag hinner tidinställa nåt inlägg för imorgon !
instapic från idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !