torsdag 28 februari 2013

Ologiskt

Idag har det tyvärr varit en av dom sämre dagarna. Som tur har jag fina kompisar som med sina små ord ger stor tröst ♥ Ibland funderar jag på hur olika man är med olika människor. Märkte just att jag kan verkligen dela med mig om mina personliga grejjer åt kompis jag inte haft så mycket kontakt med på sistonet men nu när vi började träffas igen, var det precis som inget skulle ha hänt. Som om det var som en gammal vana. Och jag brukar ha jätte svårt att prata med människor, till och med mina närmaste är det svårt. Jätte underligt hur det fungerar så. Jävla ologiskt ju. Men ja. Tänkte bara uppdatera lite ändå. Har ännu ett engelska föredrag att göra tillsimorgon så borde väl ta itu med det nu..snart..sen..aldrig.
hejdå.

mars 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !