onsdag 27 februari 2013

Blogawards

Hej, har fått 2 st. blogawards, en av Cassu och en av Victoria så skall svara på dom nu (: 

Första från Victoria : 

1. Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Förhoppningsvis bor jag inte i Finland, har hittat min man och vid detta laget (27år) har ett barn och väntar det andra. Har ett jobb jag älskar (makeupartist). Har alltid haft en thing för Frankrike, skulle vilja bo där, i ett stort egnahemshus med gård var mina barn kan röra sig. Typ så ungefär (:

2. Vad är det bästa du vet?
Det bästa jag vet är nog min familj och vänner, kliché svar kanske men ja, det är ju sant ;) Och  känskan av att vara nykär är också sååååå härlig!

3. Nämn 3 saker du vill göra fören du dör.
- bo i Frankrike
- simma med delfiner
- ha rött hår igen

4. Om du skulle måsta välja mellan att vara platina blond eller svarthårig, vilket skulle du ta? och varför?
Alltså detdär är ju så sjukt svårt. Platina blond är nog inte riktigt min grej men i och för sig ser jag nog bättre ut i ljusare hår än mörkt, har jag hört iaf :D Men, eftersom jag fått nåt för svart hår på sistone säger jag det.
 SVART.

5. Varför läser du min blogg, om du gör det?
Jaa, victoria, jag läser den, mestadels för att jag får inspiration, du meckar och fixar med ditt hår på så många olika sätt och grejjor :D 

Andra från Cassu :

1. Om du måste gå en hela dag (i skolan, hobbyn osv) utan några kläder på antingen överkroppen eller nedre kroppen, vilken skulle du välja att gå utan med? Motivera XD
wtf cassandraa xD Jag skulle nog välja att gå utan nåt på övrekroppen för jag kan ju gå med händerna för, det som inte skall visas ;D haha

2. Vad skulle du vilja bli känd för? (typ sångare, uppfinnare, konstnär osv..)
Dansare definitivt

3. Skulle du hellre uppfinna ett botemedel mot HIV/AIDS eller cancer?
Kan inte riktigt välja där, vill ha ett botemedel mot båda. Men eftersom cancer är vanligare i mina ögon, som släkt och så vidare, så säger jag det.

4. Beskriv en av de bästa stunderna i ditt liv. Varför var den så bra, vad gjorde den bra?
Hmm, shit, det som genast kommer i huvudet var min 17 års födelsedag. Då mina föräldrar kom hem från New York och mina älskade vänner kidnappade mig, kastade mig o bakluckan med ögonbindeln och förde mig till pargas var alla mina närmaste älskade stod och väntade på mig. ♥ Den där känslan var nog en av de bästa. Ni är guldvärda!

5. Vad skulle du leva utan, vänner eller hem(familj)? Motivera. (väljer du vänner har du inget hem, väljer du hem(familj) har du inga vänner)
Sorry, can't answer that. Skulle inte kunna leva utan någondera. Båda är så viktiga, på olika sätt.


Tyvärr är klockan så mycket nu att jag inte hinner börja ge den vidare nu, kanske någon annan dag, men de flesta kompisars bloggar jag läser har redan haft den. Kanske jag bara hämnas på dig Cassandra ;)

puss ♥

1 kommentar:

  1. lol boooring att int svara på sista frågan!!!! :D puss<3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !