lördag 23 februari 2013

Framtidsplanering med den absolut bästa ♥

Tjenis!

Idag har jag varit på kaffe med freddu och planerat dom kommande åren lite med studerande, flyttande, resor osv. Är nöjd med vad vi kom fram till nog, vi får bo ensamma ett tag och bo tillsammans också ♥ Annat kom nog också på tal men dethär var nog det största typ :) Invigde också läderjackan idag tillsammans med en ylletröja, jeans, klackskor och röda läppar. Tyvärr var det redan så grått ute när jag skulle vi outfit pics så det blev inget av det :(

Nu har jag iaf fixat i rummet lite, satt myskläderna på och skall om 10 min gå och sätta mig i soffan och se på  Sveriges melodifestival. ÅH fan såg just att den sötaste Ulrik Munther är meeed !! Jeij, och Idol 2an Robin Stjernberg, tror det kommer bli ett riktigt bra program ikväll. Puss och kram till er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !