lördag 17 november 2012

THE PAST FEW DAYS

I am very mucho sorry ! Nätet har krånglat igen :(

MEN på torsdag var jag och mina tjejjor alltså på Twilight : Breaking Dawn part 2 ! Premiären alltså som började 00.02 på natten. Den var verkligen så sjukt bra ! Alltså jag var helt mållös och cjockad efter filmen och kunde typ inte prata ! SÅ GALET BRA VAR DEN ! Eftersom vi kom till Freddu då vid halv 3 tiden så somnade jag ganska snabbt. Men sov också igenom hela dagen typ..eheh wups.

fredag igår gick jag och Ella på massage, det var hennes födispresent till mig och det var såå sköönt. Jag fick dock en man..Sjukt söt ! Haha så det vara ju bara + i kanten liksom ;) Sen åkte jag hem och har bara slappat sedan dess.

IDAG. Hade jag planer att fara och bowla på kvällen men tydligen måste jag sitta hemma och plugga istället. Jätte skoj ju eftersom jag sett fram emot dehär flera dagar bakåt ! Verkligt irriterande.. Men joh, så min dag består av psykologi och matte. Tjohhoo heij hopp för lördag alltså ! Hoppeligen får jag springa ut härifrån någon gång imorgon istället då. That's all for now. SEE YAH

ett ljus blev kvar. typiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !