torsdag 15 november 2012

Catching my breath, letting it go

Åh gud, har redan ångest inför nästa period.. Mina 3 sista perioder är seriöst helvetet själv ! Har blivit van till dethär slappa typ 1 timme om dagen. Och dygnsrytmen är ju helt screwed up också. Satt uppe till halv tre natten från tisdag till onsdag, och igår blev det också långa samtal till typ 1 tiden. Men de gör mig faktiskt ingenting för dessa samtal är dom som ha fått mig o skratta som mest på länge..:) LoL så kliché men hehe..

Var och äta till Subway med Cassu efter skolan också och det var riktigt skönt nog. Min moshi ♥ Och senare skall jag dra iväg till Freddu där jag spenderar natten. På en skoldag? Jooooo, why? Det berättar jag lite senare, mamma har dammsugit mitt rum idag och det ser värre ut än när jag stack till skolan så.. Hon ha ju int bara slängt alla mina saker mitt på golve som jag själv måst städa upp nu. Gotta love your parents sometimes..♥

so until next time teddybjörnar ! ;)


1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !