lördag 24 november 2012

Flyger på rosa moln ♥

Goddagens mina söta !

Sov en aning för länge, till halv 1 woops. Sen natt igen ;) En timme senare befann jag mig på stan med Freddu, men jag hade jätte lite tid så vi hann inte gå och äta som vi hade planerat. Så vi gick bara runt i butiker och sökte efter det nödvändiga, som ingen av oss hittade.. Typiskt?

Nu sitter jag bara och chattar på fb och kollar på sex and the city vid sidan om. Mamma och pappa är i stan nu och tror dom söker efter en ny telefon åt mig. Åh hoppas hoppas hoppas !! Jag vill ju ha en iPhone men pappa vill inte köpa en sån :( yh. Men det kan bli en Nokia Lumia typ istället. Får se får se. Och andra bra nyheter är att pappa ska köpa biljett till Swedish House Mafia åt mig jippijeee ♥



Ah, allting känns så bra just nu. Hoppas det hålls såhär nu, i alla fall en stund.. ♥ PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !