lördag 24 november 2012

BOWLING

Usel bloggning sorry !
Har haft prov på gång som jag nämnde. Men nu är alla skrivna och jag har ledigt ända tills torsdag !
Psykologi provet som jag skrev idag (igår) gick helt okej. Kom hem redan halv tolv och somnade IGEN för tre timmar och vaknar halv tre av att jag får ett samtal. Som hade och göra med kvällens planer.

Jag och tre små (grisar) pargasbor aka. Daniel, Lisa och Jan stack till Kuppis bowlinghall fö att bowla. Och jag som hade sagt att jag verkligen suger på dethär vann :D Haha, how awesome, efter vår tid tog slut bestämde vi oss för att spela några omgångar biljard. Som jag seriöst suger på :D Vi spelade 2 'matcher' i lag, jag och Daniel mot Lisa och Jan och båda vann 1 gång. Sedan blev det att åka hem och kvällen slutade väldigt bra ! (; . Yrvaken och överlycklig. Flinet vill inte fa bort från ansiktet. Kommer aldrig somna.

xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !