fredag 26 oktober 2012

Vanilla Cream

Hej söta !
Hade ingen timme riktigt idag, eftersom minitestet tog hela timmen ! 75 minuter alltså, men jag tycker det gick riktigt bra. Så plockade mamma upp mig från skolan och vi åkte till St:Karins där de skulle kolla vad som behöver fixas på Gammeldansklänningen min. Så sa jag ju också att vi skulle få en annan klänning på köpet som fick kosta upp till 250€. Ja men det var ju rena rama luret eftersom nästan varenda en kostade mera än det ! Och jag hittade ingen riktigt fin heller så det fick vänta. Håret till gammeldansen ska jag nog till frissör och fixa men jag ska sminka mig själv så det skall jag testa ikväll.
Var till Hong Kong efter 'klänningsbesöket' och jag fick ett fint doftljus ! VANILJ ♥ mm, hela mitt rum doftar himmelskt nu. Men klumpig som jag är så brände jag upp min nagel då jag skulle tända ljuset..hehe


1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !