fredag 26 oktober 2012

PROUD

buhuu..
ligger här ensam i min säng. Blir så jäkligt pojkväns-sjuk till höst/vintern. Spec nu, när man inte kan gå ut eftersom det snöar så in i helvete! Trafiken är ju helt rubbad och bussarna går inte och blablabla. Tänk så sku man då ligga o mysa under en filt med dendär speciella personen me några levande ljus och en film. 
Men nääej, min prins ha int hitta mig ännu :( TRÖG E HAN. haha. Så jag spenderar faktiskt min fredagkväll med att plugga vad vi hittils gått igenom från denna period. Vissa kanske säger jag är nolifer, nörd elr dylikt, som sitter hemma på fredagkväll och pluggar. Men Haters Gonna Hate ! Jag satsar faktiskt på min skolgång, det är väl inget att skämmas för? Jag är ju stolt över mig själv att jag pluggar nu !




hellyea bitches

2 kommentarer:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !