måndag 22 oktober 2012

SVAR DEL 2

Det kommer komma en del 3 där jag svarar på de lite 'längre' frågorna. Eller ja, de som behöver lite mera eftertanke och längre svar helt enkelt. Men här är detta. Enjoy

Finns det något i ditt liv som du ångrar?
Ja men det är det klart det finns. Kommer inte riktigt på nåt bra exempel just nu men jup. Jag har inte alltid gjort de rätta valen. MEN jag lär mig av mina misstag :)

Favoritfärg?
Öööööö....ööö.... just nu är det nog vinrött som gäller ;D

Favoritmat?
Tortillas ♥

Har du några framtidsplaner?
Ja, det har jag. Efter gymnasiet vill jag flytta till Vasa (me fred? ;D) och typ jobba där i 1-2 år och sedan när jag fått ihop ordentligt med pengar, dra rumpan till Sverige och studera till Make-up Artist. Dehär är nu min drömframtid just nu. Haha, allt kan ändras !

Har du någon kille?
Om du menar pojkvän så nej.

Favoritbloggar?
Älskar Kick Back Packs färglada positiva men min favorit av dom 5 tjejerna är ju nog Keela som just nu går Make-Up-Artist utbildning :) Angelica Blick, och så kompisarnas såklart !

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
KONSTIG, hungrig, mat

Har du några dåliga vanor?
Rökningen är ju förstås en. Biter på naglarna :(

E du en morgonmänniska?
NEJ. Det är jag verkligen inte. En natt människa dock. Men det kanske hänger ihop..

Ögonfärg?
ehhe.. Typ lite av allt? Lite grönt,grått,orange,mörkblå,ljusbrun. heh

Vilka yrken intresserar dig mest?
Något sminkrelaterat. I andra hand kommer ekonom. :)

Hur snygg tycker du att du är på en skala från 4-10, där fyra är sämst och 10 är bäst?
Ja det beror ju på från dag till dag. Vissa dagar kan man kolla sig i spegeln o va typ ba: DAMN I'M HOT och en annan vill man bara dra täcket över huvudet:D Men om jag säger en 8. Ful är jag i varje fall inte. Det är INGEN! :)

Vill du ha barn i framtiden? Om ja, så hur många?
Ja jag vill ha barn. Och jag ska ha 3 stycken. Det får gubben ta! :D haha.

Är du oskuld?
Varje gång kommer denna fråga. Förstår inte egentligen varför man vill veta dethär? Vad är det för skillnad liksom? Bättre svar ger jag inte haha :D Ni kan ju tolka de hur ni vill :)

Välj:
Byxor / Kjol
Lång / Kort
Pojkvän / Familj
Snygg / Smart
(sista förstod ja inte riktigt sammanhanget men öö..xD)


Hur mycket väger du?
Väger mig typ aldrig. Men JUST NU. 52 kg

Hur lång är du?
163.5 cm

...Är du nöjd med båda?(längd och vikt)
Ja jag är nöjd :)

Vilket ämne har du bäst vitsord i?
Engelska

Hur många ggr i veckan äter du sötsaker?
Typ varje dag. Är en riktig gottegris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !