måndag 22 oktober 2012

I AM SO VERY VERY VERY HAPPY

HALOJ
I am so very happy ! Galet hur en liten sak kan förändra hela ens dag ! För det första sov jag 2 timmar inatt. hehe. Ja, fick ju inte sömn xD MEN blev inte försenad eller nåt. Var duktigt på alla timmar och hade gjort alla mina läxor. Sista timmen skulle jag ha gymnastik. Det stod på schemat att vi skulle ha innejumppa men.. Tydligen inte, och jag hade inte riktigt skor för bollspel utomhus så det blev att fa direkt till stan ba. Åt i Arnolds me Cassu och Andre och stack tidigt till dansen. Väl där gjorde jag läxan tills imorgon och klockan 5 började timmen.

Jag var så jädrigt nervös eftersom vi skulle få våra platser inför 'uppvisning'. Detta innebär : de bästa --> längst fram. Skit ---> bak. Så gjorde vi dansen några gånger och hon kollade extra noga och så fick jag och Linda platser på andra raden precis i mitten. Bredvid varandra dessutom !
 NI KAN INTE FÖRSTÅ HUR GLAD JAG BLEV. 
Jag stod och flinade som en fåne alltför länge och är fortfarande helt upplivad av lycka :) Seriöst bästa platserna ever! Man är liksom i mitten och vi synns fast hur bra. Men ändå inte längst fram så vi har inte döendes pressure. HJÄLP SÅ GLAD JAG ÄR. 
OCH ÄNNU + I KANTEN ÄR ATT FREDDU HA VARI EN VECKA I SPANIEN OCH NU ÄR HON ÄNTLIGEN TILLBAKA. usch så ja ha sakna henne !

1 kommentar:

  1. Vet du va, i mittraden syns man dessutom bäst ;D Dom som e framme syns egentligen int allti mest fast man tror de :P

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !