torsdag 25 oktober 2012

NÄR DEN FÖRSTA SNÖN FALLIT

Så är det i år i slutet av oktober för staden jag bor i, Åbo. Bloggarinstikt som jag har måste jag såklart springa ut och fota de..hehe. Förövrigt hade jag bara en timme idag och gick sedan till Hese med Cassu och slafsa i oss god mat. Åh det var länge sen kan jag säga er! Nu är min kusin här på besök och skall nu börja plugga som attan inför Matematik 'minitest' som vi har imorgon. Så har jag ändrat på designen..igen xD jagvet. Blir bara trött så fort. Och om jag inte gillar den har jag ingen inspiration att blogga så. Ni får stå ut helt enkelt ! Nu till världen med index och skatter..!


2 kommentarer:

  1. Kanske de e därför min blogginspiration ha fari också! :o :D Men den här e jätte fin, älskar bilden längst ti höger <3

    SvaraRadera
  2. Det är ju faktiskt fint med snö :D

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !