torsdag 25 oktober 2012

DUKTIGT PLUGGAT

SÅJA. Nu har jag äntlihen pluggat matematiken färdigt! Hur duktigt?!! Tänker gosa ner mig i soffan och se ett avsnitt av DH och så har det kommit ett nytt av 90210. Så kommer vara vaken än en stund nog. Annors så ser det ut som winter wonderland där ute. Mina takfönster är redan täckta av ett vitt snötäcke och så är också hela gården. Det kommer så sjukt STORA snöflingor dessutom. Åh. Fast jag inte gillar kylan så får jag sådan jäklig lust att göra snölyktor och snögubbar..hehe.

Imorgon har jag då bara en timme, slutar 10.45, så blir jag på stan en stund och så hämtar mamma mig vid halv tolv tiden för vi skall och 'fixa' gammeldansklänningen. Alltså den är aningen för lång så det ska fixas och strykas och ja allt detdär. :) Så eftersom denhär klänningen inte var den billigaste så får vi en 'kort'klänning på köpet ! Så den ska jag också välja imorgon. Jiiip exited !! Så är det veckoslut. Inga planer än så länge :)
'til next time ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !