söndag 30 september 2012

Spontan lördag kväll

Haha jag måste verkligen sluta lova saker här på bloggen. Tiden bara springer iväg och hinner aldrig göra det jag säger. Nåja, anyways. Har varit ute sedan 8 och kom hem nu ca 3½ timmar senare.

Hannes kom med bilen och hämta mig vid 8, så fortsatte vi till stan där vi plockade upp Otto, åkte runt lite där vid kuppis och drog oss sen till Aura bilis där Juho och Fredu också joina. Ja spela int själv någo. Jag är bedrövligt dålig på biljard. De har redan skrattat åt mig tillräckligt före det, så jag satt och snällt följde med hehe. Så bestämde killarna sig för att gå till McDonalds så dit traskade vi, satt där en stund. Åt inget ! SNACKA OM MOTSTÅNDSKRAFT SOFIA. Haha. Och så trängde vi oss alla 5 i en bil ( eftersom ja va enda tjejen fick ja sitta fram Wooop hähä ) Åkte lite till och så byttes det lite bilar så vi körd hem Otto och så åkte jag och H till hirvensalo och bl.a. åkte in i ett mål..xD haha ojoj. Men de börja störtregna o blixtra så han förd hem mej ganska snabbt och nu är jag här.

såhär snygg e ja precis just nu. Ser super fräsh ut iknow. Så känner jag mig med. Nu e de tutidags. aparoläsning imorgon. jippie. Godnatt sov gott <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !