lördag 29 september 2012

Project room

Haha, flum rubrik. Men jo, måste alltså fixa i mitt rum. Det är helt kaos. Har varit till Mylly ( ett köpcentrum ) med mamma i ca 3 timmar och fått med mig massa nödvändiga prylar hem som jag skall visa senare (: Ville bara säga hej , jag lever. Höhö. Och vi kollade inte på skräckfilm igår med Heidi eftersom jag var tvungen att gå 1 km genom skogen typ där vid tolv tiden så det kanske skulle inte vara så bra ide eftersom jag redan är dörädd för mörkret hehe. Så vi kolla på Prinsessans dagbok istället. AH, ALLTID lika bra :D Vi åt. Drack ( cola ) och bara chilla (: super skönt, Heidi du är så fin
Senare ikväll ska jag antagligen ut med nån kompisa bara. Får se lite men borde iaf få ett samtal om närmare planer. tjohojj

Jo, så det ville jag säga. Nu ska jag återgå till mitt..såkallade rum. hehe.
pusskram

såhär snygg e ja just nu.. hehehhe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !