måndag 17 september 2012

sömnbrist och stress.

..leder tydligen att man öppnar ögonen o att man plötsligt sitter på marken? Usch, skrämmande men otroligt mysko aswell. Men jag vet att skolan stressar mig helt brutalt just nu. Det är långa dagar och hela tiden nya inlämningsarbeten eller annors bara massor med läxor. Detta leder till sömnbrist. Vilket inte är en bra kombination. Och jag vet också att bloggen är mest om skolan just nu men det är eftersom jag spenderar mesta tiden till det. Antingen är jag där, eller gör läxor hemma så. HAR INGET SOCIALT LIV. Haha okej kanske inte riktigt så hemskt men ja, ni fattar va? ;D

Anyways, så har min dag då bestått av skola (surprise surprise) och efter det, projekt med Cassu till skolan och sedan dans. Är nu alldeles för trött och slut men ändå måste jag fortsätta med läxor och annat pjåk. Som tur har jag sovmorgon imorgon vilket gör mig lite gladare. Dessutom börjar koffeinet från kaffet kicka in (som cassu märkte) så måste ta vara på det ! Och turlig som jag är har jag en alltför snäll gubbe som hjälper mig med matten (:

so..let's get to work

gotta love we♥it. Kan int vår matte också va sånhän? ;D

2 kommentarer:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !