söndag 16 september 2012

oändligt.

Jaa så sitter man här med kaffekoppen as usual för att desperat försöka orka med de oändliga läxorna. Imorgon är det också oändligt lång dag. Och jag kommer antagligen vara oändligt trött. Haha. mycket oändligt alltså ;)  Nej men imorgon har jag först skola från 8.05-16.00 och sedan blir det streetdance från 17-18. Så hemma kanske 7 tiden. Galet ! Men jag är oändligt glad för det. Ska försöka fixa till nåt tidinställt för imorgon. men får se om jag hinner nu ikväll. Annors hör jag av mig efter 7. Godnatt sussa sött alla söta !




2 kommentarer:

  1. glöm int oändligt kärlek mot MAU <3

    SvaraRadera
  2. Vinnare + ny omgång uppe, kolla om du vann och var gärna med igen :D
    http://byfia.com/2012/september/veckans-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !