söndag 24 juni 2012

Söndags bestyr :-)

Var och äventyrade till stan, egentligen bara till Subway med Freddu men det är ju äventyr. Nästan iaf :D Åt dock ingenting, vad händer me mig? Typ första gången ever jag går dit och inte äter nåt ! Konstig känsla.. Så stack vi hem till henne och chillade där och kollade faktiskt upp några ställen jag skulle vara intresserad av att studera efter gymnasiet :) Just nu lutar det mot företagsekonomi i Vasa, men jag ändrar mig ganska ofta och mycket hinner hända inom 2 år så :) Nu ska jag städa rummet riktigt ordentligt och lådor och sådant. Och tänkte sen ta en promenad och lägga mig rätt tidigt eftersom det är jobb imorgon igen. Men jag skall lägga upp bilder ännu från midsommarn ikväll och andra bilder från stugan som jag hittade på vår lilla digitalkamera :) Ha det bra tills dess ! Här är massa bilder som är tagna under veckan med Webcamen höhö, enjoy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !