söndag 24 juni 2012

Mornin'

Godmorgon eller typ Goddag nu ju. Tog en ordentlig sovmorgon efter att ha somnat närmare 3-tiden. Tycker jag förtjänade det :) Som tur regnar det inte idag så tänkte dra ut, och en sväng till stan också och se om jag hittar nåt fint åt mig :) Möjligen träffa någon kompis men det är så tidigt på dagen att allt är lite oklart ännu. Tänker slurpa i mig så mycket av ledigheten som det bara går idag eftersom jobbet fortsätter imorgon. *suck. What don't you do for money? :D Haha.
Och så ja igår. Satt jag i facebook och kollade på Frankrike - Spanien matchen Spanien vann wuhuuu ! (alltså fotboll ) heh. Och talade samtidigt med fredster i videochat. Vi är nog helt underbara tillsammans. Höhö, alltså inget vettigt talade vi om. Båda var ensamma hemma och hade inget att göra. Och ingen av oss orkade komma till varken dera. Så där låg vi i vpra soffor och talade om hur meningsfulla liv vi har ! Väldigt peppande alltså :D Men nu ska jag nog börja fixa mig färdig och se om jag får kontakt med Freddu om hennes dumma iPhone sku kunna sluta lagga. Adios Amigos :)

Sjukt fin solnedgång vid stranden i fredags !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !