lördag 26 maj 2012

Wnb mys och Eurovision med Bert

Nu är det Eurovision Final som gäller hemma i Hirvensalo :) Vi hejar på Sverige ( jag ) Freddu sa just att hon hejar lite på Ryssland.......... ?? :D Haha nä men Loreen skall ju vinna ! Så ska vi sjunga Euphooria så högt som de bara går. !!!!! Men nu kommer första låten.
Och fredrika har någo allvarliga problem eftersom hon ''myser'' med mig som om hon skulle vara en katt som trycker sig mot ens ben fast det är i stället hennes huvud mot min axel. Och vi två tar upp typ en tiondel av soffan. Hohho, som hon sa idag : jag ringer snart till 020202 och frågar efter nya vänner ;)

Nu slog hon mig. Puss på dig ;)








här e super söta bilder på oss ;)  HEJA PÅ SVERIGE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !