söndag 27 maj 2012

Årets första dopp !

Idag har varit helt underbar ! Vaknade typ 11 tiden med Freddu och börjar morgonen med att höra Euphoria på radion, lovelove ! GO SVERIGE YEAH BABY ;) haha okej. Sen åt vi frukost och så drog vi till en strand som är rätt så nära var jag bor.Vi hade inte tänkt simma men eftersom jag bestämde mig för att göra det måsta ju Freddu också ( hon är väldigt tävlingsinriktad ;) ) Det var..passligt ! Eller så inte, det var nog bara att ta några simtag och upp i solen. Där låg vi i ca 2 h och läste till morgondagens prov och chilla bara. Ha int gjort typ annat än sola och läst på prov idag. Helt skönt endå. Imorgon är också mitt sista prov så jag är ledig tisdag, onsdag :) Skkhhhööönnt. Men ikväll ska vi ännu testa avslutnings kläderna, skor och sånt att man har allt, och för studentfesten vi har hemma. Om de fattas nåt så ska jag med mami och shoppa efter provet imorgon. Jeeejeee ♥ Så har jag en dejt också ca 15.00 ;) men den kan ja berätta mer om senare. Skall läsa lite till och dricka 10 koppar kaffe och så :) Hör av mig senare !
Har ni haft det fint väder idag? :)

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !