söndag 13 oktober 2013

Nattfunderingar

Detdär med kärlek är en sak som jag ofta funderar på. Det är egentligen omöjligt att beskriva kärlek. Eftersom det är olika för alla. Eller, hur kan man egentligen veta det då man inte riktigt kan beskriva det? Min egentliga huvudfundering denna kväll är dock om dendär ''ena rätta''. Hur skall man veta vem det är? Har jag träffat honom/henne redan?


snodde bilden från viras.se    - kom till inlägget genom att  trycka på bilden

Det är bara så otroligt underligt för mig att tänka att jag kanske redan träffat människan jag kommer gifta mig med. Men det kan ju bra vara så! Ibland undrar jag bara om det faktiskt är timing som är allt, eller om det är som ''love conquers all'' typ. Jag har för visso världens sämsta timing på absolut nästan allt. Men borde jag då hoppas att det är timingen som räknas, eller har jag inte hittat den rätta? Ibland tror jag att jag har gjort det redan. Men I guess I wont know for sure until the time is right. Men där står jag igen på timingen. Kan två människor verkligen älska varandra men inte vara tillsammans eftersom tidpunkten suger? Är jag bara naiv som tänker så? Jagvetinte. Only time will tell. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !