lördag 8 december 2012

last night

Hej ni !
Min fredag var helt awesome. Vi var alltså i pargas hos Daniel med Freddu Camppu Heidi Emppu Lisa Jan Alkku Felkka och Axel. Vi tjejer började med att spela drickspel som var något enormt underhållande xD Sen va de ba att go with the flow, härjning, hundmys, mys över huvudtaget, konstiga diskussioner, dans och va vi nu sen hitta på :D Vi gick och sova där vid halv 4 tiden ungefär och sov typ 6 timmar. Jag hade i varje fall det jätte kul. Även om en liten snarkande sömntuta sov bredvid mig ;) haha. Så stack vid hem vid halv 12 typ och jaa, perus dagen efter. Har inte gjort något vettigt, ba typ kollat på serier på nätet, städat lite och väntar nu på att middagen = franskisar o korv. OMNOM ♥ Me so hungry.

Hade ju kameran med men batteriet var slut så inte en enda bild blev tagen på hela kvällen !! sick. och så typiskt mig. Men. jo. HOPPAS DU E GLAD NU DANIEL. pusskram adjö !


...något mindre trevliga nyheter imorse. Jag tänker på dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !