fredag 27 juli 2012

njuter.

Nej, från och med nu tänker jag tyvärr inte lova någon ordentlig uppdatering, det blir inte av då man är här. Om jag går på datorn så kollar jag bara min facebook snabbt typ och stänger av den sen igen. Har idag varit soligt väder så har pressat hela dagen typ. Så åkte jag ut med moppen mot Kimo en sväng och åkte in på en liten sandväg och hittade en åker, haha surprise surpsrise. Tog lite bilder och så tillbaka hit. Bilderna får ni antagligen först när jag kommer tillbaka till åbo. Dvs. den första augusti. På onsdag åker jag hem med pappa. Kan dock hända att det blir en trip till Korpo till Freddus stuga och kanske svänga förbi en kompis jag inte sett på ett år nu :) Men ja, det får vi som sagt se. Så jag njuter av det sista av oravais nu i de 5 dagar jag har kvar. Hoppas ni har överseendet med usel bloggning :) Det är ju trots allt sommarlov.

Tills nästa gång ! PUSSKRAM SOLASOLASOLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !