lördag 10 maj 2014

- PIERCING -

Som jag nämnde igår så var jag och piercade mig! ÄNTLIGEN JUU! Har velat ha hål i naveln (haha så töntigt det låter på svenska) sååå länge och nu äntligen tog jag den. Är lyckligare än lyckligast över den och det gjorde inte ens ont, jo, det stack till lite men inte så att jag ens skulle ha reagerat destumer på det. Jag var på ett ställe som heter Larypiercing. Det finns i samma ''butik'' som Individual Ink som finns i Åbo på Finnkinos innergård. Lary var jätte duktig och snäll så rekommenderar varmt det om ni har vägarna förbi! Själva ''hålet'' kostade 45€ och eftersom jag tog en diamant blev det 5€ extra. Så 50€ för hela allting. Diamanten är grön eftersom det har blivit min favvo färg atm märkte jag :D om jag inte har svart eller vitt så är det grönt, typ obsessed ju. Men, SUPERNÖJD

PS. awkward hårig mage..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !