torsdag 22 maj 2014

- PERFECTION -

Min dag har varit helt perfekt! Har travat runt i Åbo med Sebbe och vet inte om vi båda hade solsting eller vadå men vi fick fnatt, var helt korkade. Åt pizza och glass på Golden Rax och pratade om allt och inget. Solen sken som fasen så vi satt vid å-stranden och bara babblade och skrattade. Ja jag vet inte när jag seriöst skrattat så mycket senast, lovar kommer ha värsta magmuskler imorgon haha. Avslutade dagen med biljard, jag föörlorade, såklart -.- Så gick jag med honom till bilen och sa adjö. Hoppeligen får jag träffa honom igen på tisdag. :--) Det var faktiskt första gången vi var helt på tumis sådär en hel dag! Sjukt ju. På lördag är det ett år sen vi träffades så det var kanske på tiden haha. Men nu skall  jag hämta en kaffekopp och gosa ner mig framför en serie. Hoppeligen håller mitt goda humör en stund framöver, är såså glad!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !