fredag 16 maj 2014

- I DID IT ! -

Dethär är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Nu är det 100% säkert att jag blir student!!!! Jag var faktiskt väldigt osäker ett tag men nu släppte det helt och hållet! Jag måste säga att jag är stolt över mig själv eftersom jag kände väldigt tidigt att gymnasiet inte riktigt var för mig, men jag kämpade mig igenom med noll motivation och nu får jag äntligen ställa mig där framför alla mina nära och kära och sätta studentmössan på mig! SÅSÅSÅSÅLYCKLIG!!!!

Har spenderat dagen på stan först med mamma, var och beställde mat och tårtta till studentfesten och gick sedan på lunch till Fontana med Fredrika. Vi har inte umgåtts på tumis på jätte länge och det var jätte skönt, man fattar liksom hur mycket en person verkligen betyder för en och kan inte fatta att hon kommer flytta ifrån mig om 3 månader. Efter lunchen gick vi runt i butiker och fick hem en klänning hihi. Vi tog outfit bilder också, invigde min maxiklänning, lockade håret och toppade med läppstift och hatt dagen till ära. Men nu skall jag äta middag så outfiten kommer senare! Pussochkram! Bästa fredagen någonsin!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !