torsdag 8 maj 2014

- HOME SWEET HOME -

framme i Limassol
HALLÅOIJ
Kom hem till åbo igår vid en 8 tiden och gud vad trött jag var. Har ärligt sagt haft den bästa resan någonsin och fast det var sååå skönt att komma hem till sin egen säng så saknar jag redan Limassol så mycket! Njöt av solen, bästa sällskapet, gjorde galna saker som man aldrig trott man skulle göra, äventyrade, festade varje dag, lekte i vattenpark och åh. Det går bara inte och beskriva! Är såsåså glad att vi åkte iväg med ett större gäng eftersom jag lärt känna människor bättre på denna resa. Vi hade helt enkelt asroligt!  
Har idag bara legat i min säng och tagit det lugnt, skall gå igenom bilderna och så ploppar dom nog upp så småningom här! Ville bara titta in och säga hej, att jag är levande (typ) och så. Nu är bloggen back on track med massa skojsigheter! puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !