måndag 26 maj 2014

- DE SENASTE DAGARNA -

 Lagade pasta carbonara till mamsen på lördag och solade med Fredrika
Igår var dett middag på Pub Niska med pappa och 2 bröder och sedan kom Linda och färgade mitt hår och så tittade vi på Hockey finalen hemma hos mig :)
Idag har jag varit på stan med Freddu en sväng och köpt ännu ett par nödvändigheter inför studenten, så kom hon till mig och vi satte på oss våra studentskor och travade runt i Hirvensalo hoods. Man vill ju inte falla när man skall hämta mössan hehe. Nu har mamma börjat baka och grejjer men jag tänkte dra ut en sväng och träffa en kompis :)

Orsaken till det varit så tyst är att jag helt enkelt inte haft tid eller lust att skriva om att jag bara stressar och allting snurrar i huvudet, man vet inte vad som är rätt och fel och blablabla. Men imorgon kommer jag få se alla blivande studemter på övning så tror det kommer lätta mycket. Rutinerna är så rubbade så det är antagligen också därför jag känner såhär.

Kärlek till er som kollat in här fast det stått stilla, det betyder så mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !