söndag 18 maj 2014

- CHEERS -


Godkväll på er!
Så det blev spontan utgång igår med Sofie, satt först i RHC och sedan vidare till Amarillo var de hade massa drinkar till halva priset. Vi satt bara och talade om ditt och datt och avslutade kvällen med att dansa fånigt på dansgolvet haha.
Idag har min familj kommit till mig för att officiellt skåla för min student. Hade hatten på mig och vädret var verkligen på topp. Dock eftersom jag inte får sola ännu pga min navelpiercing så har jag smörjat in mig i brun utan sol, vill ju vara brun till studenten så får börja i tid, sakta men säkert ;) haha. Imorgon är det inträdesprov som gäller men har inte bestämt om jag skall gå eller inte. Har inte läst något (okej det är bara engelska) men man borde ha skrivit en essä om en bok och jag tror faktiskt att ett mellanår ändå kommer vara bra för mig, men får se, kanske jag ändrar mig ännu. Det skadar ju inte att försöka :) Ochden dåliga uppdateringen beror på att vår enda dator som var någotlunda normal crashade igår så har nu bara min aströga flippade laptop men jag skall försöka få den fixad ASAP! pussar till er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !