söndag 27 april 2014

- SUNNY SUNDAY -

no make-up, no judging! :D
Så vart det söndag igen men gud så fint väder det är här. Debatterar om jag skall dra ut på bakgården och ''sola''. Jag har bara det problemet att jag är så förbannat rastlös så orkar ligga där i högst 30 minuter och blir sen arg för att jag inte blivit brun. Annors har vi just varit till butiken med mamma och handlat mat till mig inför de kommande dagarna. Hon sticker själv på resa imorgon tidigt så jag är ensam igen tills jag åker själv. Kommer typ glömma hälften av vad jag skall ta med mig då hon inte är här ju! Menmen, skall mysa mig ner framför ett avsnitt av Jersey Shore och sen se om jag får nåt vettigt gjort ännu idag. Kram ♥

1 kommentar:

  1. Du ser jätte bra ut utan smink! Vad använder du för hudprodukter?

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !