söndag 6 april 2014

- SHOPPING -

Inuti VILA påsen finns min studentklänning hihi // Sneakpeak på trenchcoat från VeroModa // Kebab efterspm jag och mamma var lata och hungriga.

Det blev spontan resa till Mylly.
Hittade studentklänning åt mig och även en klänning åt mamsen som hon skall ha på sig. En såå välbehövd tunn vårjacka och ännu skräpmat efter det. Vadå bra söndag?! Nu är det bara att hitta skor och bestämma smycken och allt sånt. Men klänningen är ju det viktigaste! Lägger upp en bild senare för att jag inte har systemkameran till hands just nu och pocketkameran gör färgen inte alls till rättvisa. Kan iaf avslöja att den är en något underbart vacker klargrön ♥ Det låter säkert konstigt, men jag är mycket mycket nöjd. Nu skall jag skicka in några jobbansökan och så småningom blir det sovdags, klockan är ju redan 9 ?! Så säger godnatt till er nu och så hör jag av mig imorgon! Pussochkram och Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !