måndag 28 april 2014

- THE OTHER WOMAN -

Sorry för ingen uppdatering idag, har varit mycket på gång. Men ikväll gick alltså jag och 3 tjejer på bio för att se The other woman. Jag tyckte den var asbra och det tror jag tjejerna håller med om eftersom vi skrattade väldigt högljutt haha. Jag hade dock en man i 40 års åldern bredvid mig som satt och rapade och förde konstiga ljud, hur kan man vara så oförskämd?? Blev riktigt irriterad men i slutändan så kunde jag inte göra annat än skratta åt de :D Jag fick springa snabbt iväg när bion var slut för att hinna till sista bussen och här sitter jag nu. Är dödstrött så kokade lite kaffe åt mig eftersom jag ännu har 2 grejer jag måste ha gjort idag, ja , ja har en checklist ;D Men godnatt på er så hör jag av mig imorgon! ♥ puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !