torsdag 3 april 2014

- Lite ditt som datt -

Haloijj! Bilden är tagen för ca 1 år sedan, haha gud vad fulla mina ögon ser ut xd Lisa e fin som vanligt ♥

Såå, idag bestämde jag mig för att jag inte kommer fortsätta på mitt nuvarandejobb så skall meddela det imorgon till dem. Fick veta igår att jag inte har någon säkrad baslön efter 10 dagar så det känns inte värt att sitta där hela sommaren för att få typ ingenting. Och då menar jag inte bara att jag tycker det är lite utan typ högst 60€ i månaden. Är jätte arg eftersom de inte sagt tidigare dethär.. Nåja, jag har provat på det iaf nu. Linda träffade jag också vilket var supermys efter så förbannat länge och vi bestämde att träffas igen någon solig dag ;) hihi. Imorgon är det födelsedagsfirande som gäller. Vi tjejer drar till pargas där vi fixar ihop lite mat och sånt mys och sedan blir det utgång i Åboo! FINALLY ♥ Men nu blir det sovdags för mig. Gonatt fina ♥

PS. JAG KOM IGENOM GEOGRAFIN, STUDENTMÖSSA HERE I COME!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !